Allemaal autcasts

Magali De Reu kreeg op veertienjarige leeftijd te horen dat ze autismespectrumstoornis en ADHD had. Wat later kwam daar ook een angststoornis bij. Magali kreeg vaak een heleboel labels opgeplakt en zou volgens haar diagnose nooit een normaal leven zonder begeleiding kunnen leiden. Tot ze besloot haar zwaktes en limieten om te buigen in kansen en troeven.

Eerder schreef ze Aut of the box, waarin ze een inkijk gaf in hoe ze zich een weg baant door het leven.

In Allemaal Autcasts gaat Magali nog verder en geeft ze haar nieuwe inzichten over autisme en ADHD prijs. Ze laat ook licht schijnen op de impact van trauma, reikt extra handvatten aan voor A(u)DHD’ers en geeft aan hoe onze samenleving meer inclusief kan zijn.

Recensies (1)

Is Allemaal autcasts het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Allemaal autcasts