Alles is een geschenk

Het is tijd voor nieuwe verhalen. Elk verhaal begint bij jezelf, bij een gedachte. Wat je denkt, ga je voelen. Wat je voelt, ga je doen. En wat je uitzendt, krijg je terug. Het is dus belangrijk waar je je gedachten op afstemt. Als je je afstemt op het wonder dat het leven is, wordt je hele leven een geschenk. Era beschrijft aan de hand van beeldende scenes haar levensweg en hoe ze ontdekt dat ALLES in haar leven een geschenk is. Ze ervaart dat ze deel uit maakt van een universele creatieve kracht. En dat ze daarmee dus de schepper is van haar eigen leven. Als je in verbinding met je hart leeft, zijn onvoorstelbare dingen mogelijk, laat Era zien in dit boek. Dit verhaal is een aanmoediging om echt je eigen pad te volgen – en een nieuw verhaal te starten. Dat kan het begin zijn van een wereld waar we zo diep naar verlangen.

Is Alles is een geschenk het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Alles is een geschenk