Alles is liefde

Met zijn gedichtenbundel 'Alles is Liefde' neemt Rein Adriaensen de lezer mee langs universele thema's die voor een breed publiek van grote waarde zijn: liefde, leven, voelen, genieten, groeien en verbinding. In een zoektocht naar zingeving, levensbeschouwing en het (her)vinden van de liefde en de levensvreugde wordt de lezer op pad gestuurd en uiteindelijk weer thuisgebracht. Thuis waar de liefde op hem of haar wacht. Gedichten over tegenslagen en verrijkingen wisselen elkaar af. Met een duidelijke boodschap voor de lezer over hoe door het leven te gaan: zeven keer vallen, acht keer opstaan. Met je dierbaren nabij. In je hart. Of naast je zij. De woorden in de gedichten zijn treffend, krachtig en tot de verbeelding sprekend. En de kernboodschap is niet te missen: alles is liefde. Alles is leven. Voor altijd. Of voor heel even. De inhoud van de gedichten brengt de lezer dichterbij zichzelf, diens dierbaren en het besef dat het geheel meer wordt dan de som der delen bij het aangaan van verbinding met anderen.

Poëzie
Poezie