Het Kind in Mij

Met zijn derde gedichtenbundel ‘Het Kind in Mij’ laat Rein Adriaensen wederom een nieuw geluid horen en weet hij een geheel nieuw publiek te benaderen vergeleken met zijn eerste twee bundels ‘Alles is Liefde’ en ‘De Zwarte Leemte’.

De bundel “Het Kind in Mij’ staat bol van aangename gedichten om in thuis te komen en heerlijk bij weg te dromen. De gedichten zijn speels, vrolijk, gezellig, behaaglijk en herkenbaar voor een breed publiek.

Stuk voor stuk roepen de gedichtjes, versjes en kattenbelletjes een fijn gevoel op van nostalgie. Of juist van prettige toekomstmuziek. Een ‘must-have’ voor elke ouder en voor iedereen die ooit zelf een kind is geweest.

Is Het Kind in Mij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het Kind in Mij