Alles loopt altijd anders

Sinds vijftien jaar schrijft Frits Abrahams een veelgelezen, dagelijkse column voor NRC Handelsblad. Evenals illustere voorgangers als Renate Rubinstein, Nico
Scheepmaker en Henk Hofland behandelt Abrahams een breed scala aan onderwerpen, varierend van politiek tot kunst en sport. Zijn toon is luchtig en humoristisch, maar ook de ernst schuwt hij niet. Voor hem is een mengeling van genres en stijlen de beste manier om zo'n dagelijkse rubriek vitaal
te houden.

Een essentieel deel van Abrahams' columns bestrijkt het dagelijks leven. Hij
observeert als stadsmens zijn omgeving, ontmoet anderen en beschrijft met veel
empathie hoe mensen met elkaar omgaan.
Ook over de mensen in zijn directe omgeving - vrouw, kinderen, kleinkinderen
- schrijft hij regelmatig. De politieke dialogen met zijn vrouw zijn voor veel
lezers een running gag die ze nooit overslaan.
Eerder verschenen verzamelbundels als Familie, wat moet je ermee?, Katten & ander gespuis en Mijn vader vond het mooi geweest.
Alles loopt altijd anders bevat een selectie van negentig nooit eerder gebundelde columns uit de jaren tussen 2006 en 2012.

Is Alles loopt altijd anders het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Alles loopt altijd anders