Alles over dromen

Edwin Raphael

Wat weten we eigenlijk van dromen? Hebben ze een betekenis? Beïnvloeden ze ons dagelijkse leven? Is dromen noodzakelijk? En, de meestgestelde vraag: wat BETEKENEN ze eigenlijk? Dit boek geeft vele antwoorden. Vliegen, vallen, naakt op straat lopen, iets onmogelijks moeten doen - elke mogelijke droom wordt in dit boek verklaard, en alle droombeelden zijn alfabetisch gerangschikt op trefwoord zodat ze gemakkelijk opgezocht kunnen worden. Deze klassieke collectie droom-interpretaties geeft de mening weer van gevierde auteurs over het onderwerp 'dromen'. Van Artemidorus in het oude Griekenland tot droomvertolkers van vandaag-de-dag, allemaal geloven ze dat dromen ons helpen om onszelf beter te begrijpen en, wie weet, ons leven misschien wat beter in te richten. Ontdek de mysterieuze wereld van het slapen - prettige dromen toegewenst!

Is Alles over dromen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Alles over dromen