Alles wordt beter!

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Wie de tv aanzet, de krant openslaat, naar de verhitte discussies aan de stamtafel luistert of de sociale media volgt, die weet zeker: het gaat slecht met de wereld. Onzin! zo laat Simon Rozendaal zien met kille cijfers en hartverwarmend optimisme. Lucht en water zijn schoner dan ooit. We leven langer, we zijn welvarender dan ooit, we behandelen dieren beter. Nog nooit was de kans zo klein om door geweld om het leven te komen als nu.
In Alles wordt beter! brengt Simon Rozendaal - na Het grote goed nieuws boek uit 2007 - voor de tweede keer de waarheid over het voetlicht. Dit keer analyseert hij bovendien wat de motoren achter de vooruitgang zijn en waarom zoveel mensen er toch niet in willen geloven. De vooruitgang heeft ons nog niet in de steek gelaten. Ja, natuurlijk zijn er problemen - die zullen er altijd zijn - maar het verleden heeft geleerd dat we die kunnen oplossen. Lang leve de mens!
Atlas Contact

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker