Als je begrijpt wat ik bedoel

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Een geschreven tekst moet in een keer raak zijn. Kies de juiste woorden en iedereen begrijpt wat je bedoelt. Je zakelijke succes wordt in hoge mate bepaald door de kwaliteit van je teksten. Met aantrekkelijke berichten, mails en rapporten maak je een goede indruk op je lezer. Wil jij ook teksten schrijven met meer impact? Maak dan gebruik van de 101 concrete schrijfadviezen in dit handboek. 'Als je BGRPT wat ik BDL' beantwoordt alle vragen die je kunt hebben over leesbaar en begrijpelijk schrijven. Neem je teksten serieus als je wilt dat mensen jou serieus nemen. Mensen vergeten hoe je heet, maar ze herinneren zich jouw vriendelijke mail. Marcel Lemmens is taalliefhebber en taalprofessional. Al meer dan 25 jaar schrijft hij boeken, artikelen en blogs over taal. Op taalpraat.nl schrijft hij wekelijks een blog over ontwikkelingen in het Nederlands. Marcel is ook al meer dan 35 jaar actief als redacteur en vertaler van zakelijke teksten. Daarnaast is hij hoofdredacteur van een leergang Engels van uitgeverij Blink. +

Haystack Uitgeverij
01 januari 2020

Reacties op: Als je begrijpt wat ik bedoel