Als je bloeddruk daalt

Gelezen 9 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 1 Recensies 4
Young adult   Topics 0
ALS JE STERFT-TRILOGIE

DEEL II

IN ‘ALS JE BLOEDDRUK DAALT’ KIJKT HELIA DE DOOD RECHT IN DE OGEN! DURF JIJ DE CONFRONTATIE AAN?

Wat als je je hele leven sterfdatums hebt gezien om tot dit moment te komen? Tot het moment waarop je de dood recht in de ogen kijkt?

‘Als Je Bloeddruk Daalt’ gaat verder waar ‘Als Je Ademhaling Stopt’ is geëindigd.
Lex en Helia hebben voor elkaar gekozen, maar worden nu geconfronteerd met het resultaat van die keuze. Allebei voelen ze zich eenzamer dan ooit, maar toch blijven ze geloven in elkaar en in hun liefde. Of is dat alleen maar schijn? En welk spel speelt Michaël, de engel van de dood, hierin?

‘Als Je Bloeddruk Daalt’ is het tweede deel van een meeslepende, spannende Young Adult-trilogie. Het laatst deel ‘Als Je Hartslag Wegvalt’ verschijnt in 2020.

Voor lezers vanaf 15 jaar.

Christine Geysen (1987) is de schrijfster van de ‘Als Je Sterft-Trilogie’. Ze is geboren in Lommel, gehuwd en de trotse mama van een zoontje. Ze is naast schrijfster ook kantoorverantwoordelijke voor een bedrijf in Leopoldsburg.

Young Adult
Fictie 15+
Kramat
20 september 2019
30 september 2019

Reacties op: Als je bloeddruk daalt