Als je me ziet

Lieve droomt van een carrière op het toneel, maar met haar aandoening gaat die droom nooit een werkelijkheid worden. Het oog wil immers ook wat, en een onzekere toekomst is niet wat ze wil nu haar vriend plannen heeft om met haar in het huwelijksbootje te stappen. Bovendien kan ze zich beter druk maken over de geplande operatie, vindt hij, dan over een auditie. Lieve staat op het punt haar vriend gelijk te geven en haar enige kans op een carrière in het theater te laten schieten, als een mysterieuze jongen naast haar gaat zitten in de bus. Hij is fotograaf en onderweg naar het bos om foto's te maken. Als Lieve vraagt of hij van haar ook een foto wil maken, kan ze niet vermoeden dat hij daarmee voorgoed haar leven verandert. Een kort verhaal over hoe dromen realiteit worden als iemand je echt ziet.

Recensies (12)

Meer recensies

Is Als je me ziet het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Als je me ziet