Liefde zonder oordeel

Liefde zonder oordeel

Rank 2738 Gelezen 54 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 46 Favoriet 0 Recensies 17
Feelgood Spots 1   Topics 0
Als je wilt overleven, kies je met je verstand. Maar als je echt wilt leven, laat je je hart spreken.

Vanaf het moment dat haar vader haar vertelt dat hij zal komen te overlijden, is Miriam overgegaan op de overlevingsstand. Iedere keus die ze na die dag maakt, is gericht op overleven. Tot ze niet meer kan en definitief een streep zet door alles wat ze ooit gekend heeft. Gezien haar traumatische verleden is een normale opleiding of baan niet voor haar weggelegd en ze gaat aan de slag als vrijwilliger op de dagopvang in een verzorgingstehuis. Daar ontmoet ze een wel heel bijzondere patiënt.

Gideon Asher is vijfentwintig, heeft een ernstig ongeluk gehad en is niet in staat om te praten of te bewegen. Toch lukt het Miriam om stukje bij beetje tot hem door te dringen en met hem te communiceren. Tot ze op zijn geheim stuit. Maar mag ze hem wel veroordelen om wat hij heeft gedaan?

Is gebroken voor altijd kapot of kun je elkaar ook helen?

Romantiek
Romantiek