Als je moe bent

Een gevoel van intense vermoeidheid, lusteloosheid of berusting. Kennen we dat niet allemaal? Wanneer je teleurstelling of onmacht ervaart. Wanneer jouw weg niet naar het gewenste doel leidde. Of als je het idee hebt dat niets in je leven meer lukt. Op enig moment slaat de uitputting toe en lijkt je levenslust verdwenen. Maar vermoeidheid kan je ook iets goeds brengen. Het is een kans om het leven te overdenken: Wat wil ik nu echt? Wat verwacht ik van anderen, van familieleden, mijn partner, collega's, vrienden? Wat verwacht ik van mezelf ? Waar vaar ik wel bij? Anselm Grün laat in dit boek zien hoe je met vermoeidheid en teleurstelling om kunt gaan en hoe je het als mogelijkheid kunt zien om jezelf te hervinden en nieuwe levenslust op te doen.

Is Als je moe bent het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Als je moe bent