Als water en vuur

Als water en vuur

Rank 19 Gelezen 23 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 49 Favoriet 1 Recensies 13
Feelgood Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Ze hebben samen een verleden. Maar hebben ze ook een toekomst?

De duinen van Westzand is een driedelige feelgoodserie om bij weg te dromen. Laat je meevoeren door zee, strand en zinderende liefdes in dit fictieve Noord-Hollandse kustdorpje. Als water en vuur is het tweede deel.

Zes jaar geleden vertrok jeugdliefde Renze uit Maggies leven. Ze bleef met een gebroken hart achter in Westzand. Jaren later heeft ze een stevig stootkussen om haar hart gebouwd en is het zo goed als geheeld. Ze werkt met veel plezier in het plaatselijke hotel, trotseert dagelijks de koude zee en is in haar vrije tijd graag bezig met haar kunst.

Dan staat Renze plotseling weer voor haar neus. Hij is terug in Westzand, en als het aan hem ligt voorgoed. Maggie is op haar hoede, maar de aantrekkingskracht is er nog steeds. Bovendien blijkt de knappe brandweerman in een lastige situatie de perfecte bondgenoot te zijn. Maar Renze is niet meer dezelfde man als zes jaar geleden en ook Maggie is veranderd. Is een gezamenlijke toekomst nu wel voor hen weggelegd?

Feelgood
Harpercollins
15 november 2022
15 november 2022

Reacties op: Als water en vuur