Als zand tussen mijn vingers

Sophie Tal Men

Het blijkt steeds uitdagender om het werk in het ziekenhuis te combineren met een privéleven. De stages in de psychiatrie en de neurochirurgie, de vele diensten die ze moeten draaien, de afzakkertjes in de Vliegenvanger en de vele studentenfeestjes zorgen ervoor dat de relatie tussen Marie-Lou en Matthieu stormachtig verloopt. Een storm die zijn hoogtepunt bereikt wanneer hun familieleden hun patiënten worden. Zal Matthieu in staat blijken zijn angsten te overwinnen en Marie-Lou in zijn leven toe te laten? En zal Marie-Lou op haar beurt leren om het zand door haar vingers te laten glijden?

Recensies (1)

Is Als zand tussen mijn vingers het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Als zand tussen mijn vingers