Alsjelieft!

Alsjelieft!
Geert De Kockere en Jurgen Walschot
"De woorden die we hebben om te zeggen wat we te strelen hebben, zijn vaak te lijvig voor zoveel poëzie," aldus Geert De Kockere.
Daarom gebruikt Geert in dit geschenkboek over de liefde nieuwe woorden, die gevormd worden door in een bestaand woord enkele letters te vervangen: belijvenis, schiervrijlandje, tonga d'amore, onderliggertje, likkerbekje... Deze woorden maken het mogelijk om op een mooiere, meer humoristische of meer poëtische manier over de liefde te schrijven.
Ook de tekeningen flirten met de attributen van de liefde en plaatsen de lijfelijke liefde in een verrassende context.
Een boek om verliefd op te worden!
Ik trakteer! riep je.
en alles
wat we hebben
om gulzig
lief te hebben.

Is Alsjelieft! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Alsjelieft!