Anorexia nervosa overwinnen in 13 stappen

Anorexia nervosa is een ernstige ziekte, die jaar na jaar een enorme bedreiging vormt voor de lichamelijke en de psychische gezondheid van duizenden vrouwen in ons land. In dit veelgelezen boek beschrijft dr. Johan Vanderlinden op heldere wijze en aan de hand van ontelbare voorbeelden de kenmerken van deze hardnekkige ziekte, de uitlokkende factoren en de lichamelijke en psychische gevolgen ervan.
Aan de hand van een praktisch 13-delig stappenplan, met talrijke opdrachten voor de lezer, begeleidt Johan Vanderlinden de patiënte in haar strijd tegen anorexia. Het boek geeft zo een antwoord op vragen als: hoe verhoog ik mijn motivatie om anorexia te overwinnen? Hoe leer ik weer eten en kom ik weer bij? Hoe krijg ik meer zelfvertrouwen? Hoe leer ik mijn lichaam weer positief te waarderen? Hoe kan mijn gezin en/of mijn partner helpen bij mijn genezing?

Is Anorexia nervosa overwinnen in 13 stappen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Anorexia nervosa overwinnen in 13 stappen