Anubis' dans

Anubis' dans

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Sam Levins, de eigenaar van een Gents reclameagentschap, komt om het leven bij een auto-ongeval. Kort nadien worden zijn familieleden geconfronteerd met moord en demonen uit het verleden. Iedereen is gefascineerd door het oude Egypte en vooral door Anubis.

Om Sams bedrijf te laten overleven, moet er een belangrijk contract afgesloten worden met een grote hotelketen. Maar tijdens een tuinfeest slaat het noodlot opnieuw toe. Een zaak voor het bekende Gentse speurdersteam. Wie zit hierachter, Ra Ra Ra of Re Re Re?

Dood af en toe eens de tijd met een moord. Dat is al een aantal jaren het devies van schrijfster Joke De Meyer. Ook met haar nieuwste misdaadroman 'Anubis’ dans' dompelt ze zich onder in het detectivegenre. En haar detectivereeks is – zoals we intussen weten – allesbehalve standaard! Vloeiend verweeft de schrijfster magisch-realistische thrillerelementen en een mystieke sfeer met een uitstekend gevoel voor komedie. Zo is 'Anubis’ dans' alweer een roman vol mysterieuze raadsels en hilarische situaties, die lekker wegleest.

Detective
Beefcake Publishing