Appetizers

APPETIZERS
Appetizers zijn er in alle soorten en smaken. De hapjes in dit receptenboek hebben met elkaar gemeen dat ze licht, fris verrassend zijn. Precies zoals een appetizer moet zijn. Welke verrukkelijke bestemming wacht ons na het voorproefje van een bootje met gerookte paling en limoen? En wie weerstaat de heerlijke geuren en rijke smaak van Mexicaanse garnalenkoekjes, gekarameliseerde scampi's, risotto met spinazie en gorganzola, roerbakpaksoi met kip en sojasaus of vijgen met parmaham? Liever soep of een salade? Probeer eens de traditionele Gazpacho Andaluz of een originele Salade Caprese.

Is Appetizers het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Appetizers