Rijst & Risotto

RIJST & RISOTTO
Rijst vormt het basisvoedsel voor miljarden mensen en wordt al 15.000 jaar verbouwd. Hoeveel prachtige rijstgerechten moeten er wel niet bestaan? Toch zien wij rijst meestal als bijgerecht, simpel gekookt als vervanging voor aardappelen of pasta. In dit boek vind je veertig recepten waarin voor rijst nu eens de hoofdrol is weggelegd.
Wining&Dining-kok Thea Spierings laat zien how je rijstsoorten uit de hele wereld optimal lot hum recht laat zien hoe je rijstsoorten uit de hele wereld optimal tot hun recht laat komen. Speciale aandacht besteedt ze aan haar favoriete rijstgerecht:risotto. Met haar tips en trucs maak je perfect smeu risotto en vele andere originele rijstgerechten. Een boekje vol inspiratie: rijst hoeft nooit meer saai te zijn!

Is Rijst & Risotto het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Rijst & Risotto