AQ: Adaptieve intelligentie

Non-fictie Spots 1   Topics 0
'AQ IS HET NIEUWE EQ.'Onze maatschappij versnelt en we kunnen moeilijk volgen. We worden geconfronteerd met een overvloed aan prikkels, een verregaande digitalisering en almaar krachtigere veranderingen, zowel op ons werk als in onze ruimere samenleving. Deze intense werk- en levensmodus vraagt meer en meer energie en heeft negatieve effecten op ons lichaam, ons brein en onze levenskwaliteit. We ondermijnen ons energiepeil en vermogen om plezier te ervaren en successen te boeken.Maar dat hoeft zo niet te zijn. Dit boek beantwoordt een cruciale en zeer relevante vraag: Hoe kan jij lichter leven en slimmer werken in dit nieuwe normaal? Het antwoord is dankzij AQ, of Adaptieve Intelligentie: het vermogen je verstandig aan te passen aan veranderende omstandigheden en uitdagingen. AQ is dé kerncompetentie van de 21ste eeuw en helpt je om krachtdadig in het leven te staan, stabiel en tegelijk flexibel. Een manier om veerkrachtig én met meer voldoening te leven, op en naast het werk.Aan de hand van verhelderende toelichting en concrete technieken om zelf aan de slag te gaan helpt AQ, lichter leven en slimmer werken je om te evolueren van vermoeidheid naar energie, van overvloed naar de essentie, van afleiding naar leiding, van disbalans naar balans en van een vaste naar een groei mindset. Kortom, het toont jou de weg naar meer levenskwaliteit. +

Pelckmans
15 januari 2021