Atlas van alles

Onze aarde, ons zonnestelsel, onze Melkweg en alle andere sterrenstelsels maken deel uit van een enorm groot heelal. Dat heelal bestaat eigenlijk uit alles. Het is de ruimte waarin miljarden sterren en planeten rondzweven. De ruimte is ontzettend groot, veel groter dan je je kunt voorstellen. Hoe groot de ruimte precies is? En waar het heelal ophoudt? Ga mee op avontuur met de Kleine Astronauten en maak een ongelooflijke ontdekkingsreis!

Reis mee van het midden van de aarde naar de rand van het heelal en ontdek de wereld om jou heen. Dit is de Atlas van alles.

André Kuipers woonde en werkte in totaal 204 dagen in de ruimte. Sinds zijn terugkeer inspireert hij jong en oud met zijn belevenissen als astronaut.

Met prachtige illustraties van Daniëlle Futselaar.

Is Atlas van alles het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Atlas van alles