Authentiek leiderschap voor vrouwen

'Moet ik dan een man worden?' verzuchten veel vrouwen die in hun loopbaan niet de kansen krijgen die ze verdienen. Nee, natuurlijk niet. Borstklopperij, old boys networks en het hoogste woord tijdens vergaderingen zijn niet nodig. Wat dan wel? Hoe kunnen vrouwen hun ambities waarmaken op een manier die bij hen past?

Jolanda Holwerda en Liesbeth Tettero bieden heldere inzichten en concrete handvatten om het strategische spel in organisaties te begrijpen. Vaak voorkomende misverstanden gaan ze te lijf, zoals 'ik moet het allemaal zelf kunnen' en 'ze zien toch wel hoe goed ik ben?'. Ze vertalen theorie over machtsniveaus naar zeven stappen waarmee ambitieuze vrouwen hun kracht, invloed en effectiviteit vergroten. Elke stap illustreren ze met dilemma's en oefeningen uit hun eigen coachpraktijk.

Authentiek leiderschap voor vrouwen is niet alleen een actuele en praktische tool, het is vooral een inspiratiebron voor vrouwen die op hun werk het spel willen meespelen én zichzelf willen blijven. Zodat ze kunnen bijdragen aan een betere balans op de werkvloer en in de wereld.

Recensies (1)

Is Authentiek leiderschap voor vrouwen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Authentiek leiderschap voor vrouwen