Avengers - Iedereen wil de wereld overnemen

Avengers - Iedereen wil de wereld overnemen

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 1
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 1   Topics 0
Iedereen wil de wereld overnemen is een gloednieuw Avengers-avontuur, gebaseerd op de superhelden van Marvels Stan Lee. Met Iron Man, Hulk, Thor, Captain America, Hawkeye en Black Widow.
Hoeveel slechteriken heb je nodig om de wereld over te nemen?
De organisatie Hydra beschikt over een synthetische ziektekiem die de hele wereld afhankelijk zal maken van hun geneesmiddel. De nieuw ontwikkelde nanotechverbinding waarmee A.I.M. de mensheid wil onderwerpen, vormt een levensgevaarlijke bedreiging voor ’s werelds watervoorraden. Ultron staat op het punt singulariteit te bereiken en zal dan alle aardse technologie in zijn macht hebben. Dormammu wil de wereld redden door die te overmeesteren. En de High Evolutionary herschrijft het menselijk genoom in een poging de mensheid te veranderen in een gewillig slavenras.
De machtige Avengers komen oog in oog te staan met hun grootste vijanden en moeten ze allemaal tegelijk verslaan.
Sciencefiction & Fantasy , Thrillers & Spanning

Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (1)

Avengers

door: Minca (My Winged Books) 1 like
In dit denderende avontuur van Marvel strijden alle Avengers niet tegen elkaar, maar elk hun eigen strijd. Sommigen in hun eentje, anderen met een bondgenoot. Omdat de communicatie tussen alle leden plat ligt kunnen ze elkaar niet op de hoogte brengen van de levensbedreigende situaties waar ze zich...