Band van liefde

Band van liefde

Gelezen 12 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 3
Feelgood   Topics 0

Na een tijd van grote verliezen, staat de familie Baxter nu voor een feestelijk seizoen. Het CKT kijkt uit naar de eerste productie in het theater van Dayne en Katy Matthews en het beroemde koppel zelf bereidt zich voor op een nieuw hoofdstuk in hun leven: familieuitbreiding.
Het plannen van de bruiloft met zijn vriendin Elaine maakt bij John Baxter en zijn kinderen veel los. Als de tijd is aangebroken om het Baxter-huis te verkopen, sluit de familie samen een bewogen periode in hun leven af.

De serie Samen onderweg volgt op de series De familie Baxter en Dayne Matthews en gaat vooraf aan Het witte doek.

Feelgood , Romantiek
Voorhoeve
26 maart 2015

Hebban recensie

Sterke banden in een bijzondere familie

door Diane Kooistra op 12-05-2015

In het begin van Band van liefde maakt John Baxter samen met de makelaar een ronde door het Baxter-huis. De verkoop is begonnen. In elke ruimte komen herinneringen naar boven en zo lees je al een stukje over de geschiedenis van deze familie.

Zo komt Baxter’s dochter Ashley erachter dat ze in verwachting is van haar vierde kindje. Zij en haar man hebben twee jongens en vorig jaar zijn ze hun...

Lezersrecensies (2)

Bijzondere familie?

door: Trudy 1 like
Daar wil ik graag kennis mee maken. Ik ga het boek zeker beoordelen mocht ik het thuis gestuurd krijgen.

eerlijk en oprecht.

door: Bianca 1 like
Ondanks dat ik geen Christelijke achtergrond heb ben ik toch met de boeken van Karen Kingsbury in aanraking gekomen. Ik vind haar boeken stuk voor stuk geweldig. Dit was het laatste deel in de Baxter - Dayne Mattews serie. Je leeft me met alles wat er gebeurt en kreeg bij elk boek wel een keer een...