Bevrijding

Alleen Zÿn liefde kan haar bevrÿden...
Emma Randall zoekt haar toevlucht in een opvanghuis voor mishandelde vrouwen. Ze is gebroken en wanhopig en ziet geen uitweg meer voor haarzelf en haar twee dochtertjes. Ze wil een einde aan haar leven maken. Maar in het opvanghuis ontmoet ze Mary, een vrouw met een bijzonder levensverhaal.
Mary Madison is een gerespecteerde en invloedrijke vrouw; haar mening telt in politiek Washington. Ze is echter ook een vrouw met een verleden. Jarenlang werd ze ernstig misbruikt en mishandeld. Ze leefde voortdurend in angst, gevangen in haar driften, leugens en verslaving. Maar op het kruispunt van haar leven ontmoette ze de Enige die haar van haar demonen kon bevrijden. Hij liet haar zien wat liefde werkelijk is. Kan zij nu die liefde doorgeven aan Emma?
Bevrijding is het verhaal van Maria Magdalena, vertaald naar onze tijd.

Is Bevrijding het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Bevrijding