Beer is zo moe

Op een mooie lenteochtend geeuwt Mama Beer diep. Ze rekt zich uit en zegt: ?Het is lente, Kleine Beer. Tijd om op te staan!? Kleine Beer kruipt wat dichter tegen haar aan. ?Ik ben zo moe!? roept hij.

Kleine Beer ontdekt samen met zijn moeder de wereld om hem heen. Maar is hij na een dag vol spannende belevenissen nog steeds zo moe?

Ga samen met Kleine Beer op avontuur. Een fantastisch voorleesboek met fraaie illustraties.

Susanna Leonard Hill is opgegroeid in New York en studeerde Engels en psychologie. Zij heeft lange tijd als onderwijzeres gewerkt in het speciaal onderwijs voor dyslectische leerlingen en is nu fulltime schrijfster.

Nicole Rutten debuteerde in 1989 als illustrator. Zij volgde na het middelbaar kunstonderwijs de opleiding publiciteit/vormgeving aan de Academie voor Schone Kunsten in Antwerpen. Zij werkt voor verschillende uitgevers in binnen- en buitenland.

Is Beer is zo moe het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Beer is zo moe