Bekentenissen van een gigolo

Bekentenissen van een gigolo is het verhaal van Golden, een moderne gigolo die zijn clientèle vindt in de wereld van vermogende erfgenamen en filmsterren.

'Ik hou van mijn leven als gigolo, maar ik ben nog steeds verbaas dat ik in dit werk ben beland; het werd tijden mijn beroepskeuze op school beslist niet veremld als een mogelijkheid. De werkuren zijn fantastisch, mijn bazen zijn geweldig om voor te werken en de voordelen zijn enorm, maar het nettosalaris is niet om over naar huis te schrijven en probeer maar eens een pensioen te krijgen als je beroep inhoudt dat je een expert bent op het gebied van vrouwenlichamen. De computer zegt onverbiddelijk nee. Als ik er spijt van begint te krijgen dat ik veiligheid heb ingeruild voor seks, komt het noodlot echter tussenbeide om me eraan te herinneren dat ik waarschijnlijk een van de grootste mazzelaars op aarde ben.'

Recensies (1)

Is Bekentenissen van een gigolo het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Bekentenissen van een gigolo