Bellagio

Bellagio

Rank 82 Gelezen 6 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 29 Favoriet 0 Recensies 1
Feelgood   Topics 0

Bellagio is het spannende eerste deel van De Alfa-vrouwen trilogie van Nan Adams.
Als Geraldine tijdens het verjaardagfeest van haar overgrootmoeder Beatrice een telefoontje krijgt over de door haar familie verloren gewaande Alfa Romeo, kan ze haar nieuwsgierigheid niet meer bedwingen. Waar was die auto al die tijd? En waarom schrikken haar moeder en overgrootmoeder zo als ze horen dat de oldtimer gevonden is? Geraldine besluit haar journalistieke talenten in te zetten en Beatrice te vragen naar de waarheid van haar familie.
In een meeslepend relaas neemt Nan Adams de lezer mee door het epische leven van Beatrice, vol oorlog drama’s en dodelijke intriges.
Van de koude tulpenbollenvelden bij Alkmaar tot de luxe hotels in Bellagio aan het Comomeer in Italië, Bellagio schetst het beeld van een jonge vrouw die ondanks de tegenslagen die het leven haar presenteert, zich staande weet te houden en generaties vrouwen inspireert.

Feelgood
Historische roman (populair)