Mayfair

Geraldine verblijft met haar moeder en overgrootmoeder in het beroemde hotel The Ritz in London. Morgen komt de Alfa Romeo waar ze zo lang naar gezocht hebben aan in de stad, maar met de auto arriveren nieuwe geheimen: feiten die een eeuw lang verborgen zijn geweest en die onze blik op de huidige wereld fundamenteel zouden kunnen veranderen. De drie vrouwen zijn nergens meer veilig en moeten vrezen voor hun leven. Zij vormen een gevaar voor de gevestigde orde.
Wat is er echt gebeurd met de dood gewaande kleindochter van de honderdjarige matriarch van de familie, Beatrice? Komt er hulp uit onverwachte hoek en komt de waarheid waar de wereld al bijna honderd jaar naar op zoek is eindelijk boven tafel?
In Mayfair belanden drie generaties Alfa-vrouwen in een race tegen de klok om een duister mysterie te ontrafelen.

Recensies (11)

Meer recensies

Is Mayfair het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mayfair