Sneeuwstorm

Rank 1688 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

De spannende roman Sneeuwstorm van Nan Adams is, na Vers bloed, het tweede deel in de Vera op de Veluwe-serie.

In Sneeuwstorm heeft thrillerschrijver Vera zich gesetteld op de Veluwe en runt ze de plaatselijke winkel Waterlo’s Warenhuis. Dat gaat zo goed dat Vera klusser Rob in de arm neemt om de zolder te verbouwen en die bij de winkel te betrekken. De rust lijkt wedergekeerd, tot een diefstal opschudding veroorzaakt. Bij het tellen van de winkelkas blijkt er namelijk geld te ontbreken. Nog voordat Vera zich op de zaak kan richten, stuit ze op een ander mysterie: Rob heeft een muurtje doorgebroken en daarachter vindt Vera een oude verjaardagskaart. Ze weet de geadresseerde op te sporen, maar die heeft de kaart nooit eerder gezien en waande de afzender dood… Vera is vastberaden ook dit raadsel op te helderen, al heeft ze het druk met de winkel, de verbouwing én de diefstal. Lukt het haar alles tot een goed einde te brengen?

Literaire thriller
Ambo|Anthos