Bennett Maffia

Rank 339 Gelezen 10 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Van de auteur van Cole
Een gloednieuwe, standalone, maffia romance

Er gingen geruchten rond over mijn kamergenootje op Hillcrest Academy.
De rijksten van de rijksten stuurden hun kinderen naar Hillcrest en Brooke Bennett stond bovenaan de piramide, al had ik nooit echt begrepen waarom. Ze had humor en was spontaan, maar als het om haar familie ging, zweeg ze in alle toonaarden. Het enige wat ze aan me liet zien, waren foto’s van haar broers.
Ik raakte gefascineerd door haar op een-na-oudste broer, Kai Bennet. Hij stak met kop en schouders uit boven de rest. Sexy. Hypnotisch. Verleidelijk. Kai had een blik in zijn ogen die me meesleurde en een gezicht dat me tot in mijn dromen achtervolgde.

En toen ontmoette ik hem in het echt.

Hij kwam naar Hillcrest met zijn vader, en dat was het moment waarop ik erachter kwam hoe het zat met de familie Bennett. Ze behoorden tot de maffia en Brookes oudste broer was dood. Volgens haar vader was hij verongelukt. Volgens Brooke was hij vermoord.
Drie maanden na die ontmoeting overleed hun vader. Kai werd het hoofd van de Bennett familie. Brooke verliet Hillcrest voorgoed. Het was de laatste keer dat ik haar zag.

Veertien jaar laten kijkt ze me aan vanaf een televisiescherm. Brooke wordt vermist.
Twee dagen daarna word ik ontvoerd door Kai Bennett.

Tinteling Romance
31 oktober 2020