Bestemd voor mij

Rank 7848 Gelezen 582 Aan het lezen 29 Wil ik lezen 393 Favoriet 25 Recensies 14
Feelgood Artikelen 2 Lijsten 3 Spots 12 Top25's 4   Topics 0

De feestdagen staan voor de deur en Jessica kijkt uit naar een lang weekend met haar beste vriendinnen Micky, Hannah en Debbie. Al jarenlang delen ze alles met elkaar, maar er is een nadeel: ze zien elkaar veel te weinig. Daarom besluiten de vriendinnen bij elkaar te komen in het familiehuis waar Jessica en Micky vroeger al hun vakanties doorbrachten. Bij aankomst wacht hen echter een verrassing. De meiden zijn niet de enige gasten in het vakantiehuis. Herinneringen komen tot leven, waaronder ook die aan een oude liefde, die Jessica liever wil vergeten. Maar dát laat het huis niet toe.

Feelgood
Populaire fiction algemeen
The House of Books
08 november 2018
08 november 2018

Ontroerende roman die de lezer als een warm dekentje toedekt

door: Jacky van Dijk 3 reacties 3 likes

Het seizoen van barre, koude dagen vraagt om idyllische (winter)romans. Chantal van Gastel (1980) kon zich met de komst van haar nieuwste feelgood-roman - in haar toch al uitmuntende repertoire - geen betere timing wensen dan de vooraanstaande wintermaanden. Bestemd voor mij is een hartverwarmend...

Reacties op: Bestemd voor mij