Zomer in New York

Zomer in New York

Rank 4465 Gelezen 218 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 72 Favoriet 5 Recensies 3
Literatuur & Romans Spots 1   Topics 0

Lucy is de laatste single op aarde! De zomer staat voor de deur en al haar vrienden hebben plannen waarin zij niet voorkomt. Geen wonder dat ze in een dip belandt nadat ze de bruiloft van haar vriendin tot in de puntjes heeft georganiseerd. Gelukkig is er champagne... ?n Facebook, waardoor ze midden in de nacht haar hart kan luchten bij haar oude vriend Kasper, die een flitsend leven leidt in New York. En het mooiste is dat hij haar uitnodigt om haar vakantie bij hem en zijn vriendin door te brengen. Er staat Lucy een zomer te wachten die ze niet snel zal vergeten. Ze wordt halsoverkop verliefd ?p en ?n the city that never sleeps. Maar of die liefde nu wederzijds is?

Literatuur & Romans , Feelgood
The House of Books
01 januari 2022
9789044341027 , 9789044342024 , 9789044357004

Lezersrecensies (2)

Heerlijk zomerverhaal om even te ontspannen!

door: Dayenne 2 likes
Zomer in New York is een heerlijk zomerverhaal over Lucy die naar New York gaat om te ontsnappen aan haar normale leventje in Nederland. In New York logeert ze bij haar vriend en oud-huisgenoot Kasper. Ze geniet van haar tijd daar en beleefd tegen al haar verwachtingen in ook nog een mooie romance...

Feelgood roman

1 like
Leuke feelgood roman. Dit boek bevat slechts 55 blz. maar ondanks dat is het een vlot leuk boek om te lezen. Ik heb ervan genoten. Lekker luchtig.