Zwaar verliefd!

Gelezen 907 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 157 Favoriet 77 Recensies 35
Feelgood Artikelen 6 Newsroom 1 Lijsten 4 Spots 23 Top25's 16 Hebban 1000 955   Topics 0

Eigenlijk zijn mijn vriendinnen en ik net Sex and the City. Al heb ik in geen tijden seks gehad. En die stad waarin ik woon is ook niet echt New York of zo. Sommigen zouden het misschien een dorp noemen. We zijn trouwens ook maar met z'n drieën, maar ik weeg in mijn eentje wel net zoveel als Carrie en Samantha bij elkaar. Dat compenseert die ontbrekende vierde vriendin dan weer wel.'

Aan het woord is Isa, een jonge dierenarts die worstelt met haar gewicht, haar werk en de liefde. Helemaal nu ze als een blok is gevallen voor Ruben, de ontzettend aantrekkelijke eigenaar van een labrador waar ze een levensreddende actie bij heeft uitgevoerd. Maar hoe zorgt ze er nou voor dat hij net zo gek op haar wordt als op zijn hond?

Chantal van Gastel is bestsellerauteur van Zwaar verliefd!, Zwaar beproefd!, Zwaar verguld!, Geknipt voor jou, Zoek het maar uit, 21 zomers en Ik wist het. Ze heeft een grote schare fans, wat haar heel wat nominaties en prijzen heeft opgeleverd. In 2012 stond Chantal op de VIVA400-lijst, de jaarlijkse lijst met 400 inspirerende powervrouwen, en ontving ze de award in de categorie Creative. In 2013 won ze op Chicklit.nl voor de derde keer de titel 'Boek van het Jaar' met Zwaar verguld!

'Heerlijke, maar vooral beschamend eerlijke chicklit.' Flair

Feelgood
Populaire fiction algemeen
Moeilijk lezen
The House of Books
15 oktober 2008
05 februari 2020

Onzekerheden waar iedere vrouw zichzelf in kan herkennen

door: Chantal Winckens

In de Nederlandse chicklit Zwaar verliefd! van Chantal van Gastel kan dierenarts Isa op een dag geen leuke kleding in haar maat vinden waardoor de onzekerheid over haar gewicht toeslaat. Alsof dit nog niet erg genoeg is wordt ze met spoed opgeroepen omdat een hond erg ziek is door een vergiftiging....

Reacties op: Zwaar verliefd!