Bewustzijn schept vrede

Bewustzijn schept vrede

Na de eerste twee delen van de Christina-boekenreeks, die bestsellers werden, gaat binnenkort het langverwachte derde deel verschijnen. In de eerste twee delen werd het begin van Christina's levensverhaal beschreven: de bijzondere omstandigheden van haar geboorte, haar kindertijd en jeugd, evenals het begin van haar werk in het openbaar tot aan het voorjaar van 2018.

Het derde deel bestaat volledig uit Christina's eigen woorden. Het is samengesteld uit haar seminaries en interviews uit 2018 en 2019, waarin Christina ons vertelt wie wij als mens werkelijk zijn, waarom de huidige omstandigheden op aarde zijn zoals ze zijn, en in welke positieve richting de ontwikkeling van de aarde kan verlopen. Daarmee geeft ze ons trouwen en hoop op een toekomst van innerlijke en uiterlijke vrede en versterkt ze ons gevoel dat alles, ondanks alle sombere voorspellingen, uiteindelijk goed zal komen.

Andere onderwerpen in deel drie zijn: individuele trillingsverhoging, zuivering van de ziel, lichaamswezens en celcommunicatie, ons spirituele team, het grote spel van vergetelheid, karma en scheppingskracht, een school voor leren vanuit het hart, vertrouwen in het eigen hartsgevoel, de evolutie van liefde, spiritueel netwerken, en kinderlijke levensvreugde en speelsheid.
Religie & Spiritualiteit
Uitgeverij Akasha