Bijlo kijkt door

Cabaretier, schrijver en columnist Vincent Bijlo plaatst nieuwswaardige onderwerpen in perspectief als hij op vileine en eigenzinnige wijze terugblikt op 'het nieuws’ uit het nabije verleden. BN’ers, politici, religie, zijn moeder, sjoemelpraktijken, oorlog, politiek, seks, Brexit, Grexit, Niksit, er is geen onderwerp dat Vincent Bijlo schuwt in zijn columns, die elke dinsdag, donderdag en zaterdag in het AD verschijnen. Bijlo: "Nou, een ding schuw ik, stokpaardjes. Ik wil geen pavlov-columnist zijn. Mijn columns moeten ook mij blijven verrassen. Zo kan het gebeuren dat ik een column over een zonsverduistering schrijf. Waarom ik? Omdat het tijdens zonsverduisteringen in Nederland altijd bewolkt is, daar zit de onderwereld achter."

Is Bijlo kijkt door het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Bijlo kijkt door