Billy en de bizon

'Zeg, papa,' vraagt Billy, 'wat is eigenlijk dat touw dat hier aan de spijker hangt?' 'Dat touw, dat is mijn lasso,' antwoordt zijn vader. 'Een goede cowboy, zoals ik, kan elk dier vangen met een lasso.' 'Echt waar?' vraagt Billy. 'Elk dier? Ook een bizon?' 'Nee, natuurlijk geen bizon. Als een hamster ooit een bizon met een lasso vangt, dan eet ik mijn hoed op.'

Dat laat Billy de hamstercowboy zich geen twee keer zeggen! Gewapend met zijn vaders lasso gaat hij op pad. Met behulp van zijn vriendje Pierke en een slim plan heeft Billy even later echt een enorme bizon te pakken. Maar wat nu...?

Is Billy en de bizon het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Billy en de bizon