Binnenin beginnen

Niemand ervaart alleen de opgewekte kanten van het leven. We krijgen allen onvermijdelijk te maken met angst, teleurstelling, verlies, ouder worden, eenzaamheid, keuzestress, uitputting, somberheid of betekenisloosheid. Als de onderliggende innerlijke strijd te heftig wordt, kan therapie helpen.

Maar wat betekent dat, verandering met behulp van therapie? In dit boek neemt psychotherapeute Els Heene ons mee achter de schermen van haar praktijk. Via schaamteloos eerlijk weergegeven gesprekken met cliënten over zaken die elders onbespreekbaar of toegedekt waren, brengt ze verhalen als spiegels die doen nadenken over het leven, de liefde en de dood, altijd met humor als tegenwicht.

Recensies (1)

Is Binnenin beginnen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Binnenin beginnen