Blauwdruk voor een nieuwe wereld

In de nasleep van de pandemie komen wij voor een belangrijke keuze te staan: keren we terug naar het leven dat we voor de pandemie hadden of gaan we vooruit naar een betere wereld? Teruggaan naar de oude crisisgevoelige wereld zou betekenen dat we een unieke kans missen en dit zou een misdaad tegen de mensheid zijn, tegen alle mensen die nu leven en geboren worden als de volgende generatie. Dit is een kans die niet meer terugkomt en ons door de schokgolf van de pandemie wordt aangeboden. De vraag is, wat voor een wereld zouden we willen opbouwen?

Dit indrukwekkende boek biedt hierop een antwoord . En dit antwoord is van noodzakelijk belang voor iedereen die ontwaakt tot de ware kracht en potentie van een bewuste soort die in staat is op een bewuste wijze zijn bestemming te vormen.

Dit boek is een oproep om vooruit te gaan: om als soort en als individu te evolueren. Dat is onze ware bestemming en onze kosmische verantwoordelijkheid. Als geen ander weet futurist en visionair denker Ervin Laszlo ons aan te sporen om dit te verwezenlijken.

Een perfecte combinatie van solide wetenschap, spirituele filosofie en gezond verstand in een praktische gids voor een leven in de nasleep van de pandemie.
- Gregg Braden

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit
Edicola Bewustwording
01 november 2021
01 november 2021
9789493201767

Reacties op: Blauwdruk voor een nieuwe wereld