Bloeddorst

Vergeet Edward Cullen, vergeet Damon en Stefan Salvatore, vergeet Bill Compton en Eric Northman, en maak kennis met Finbar.
Finbar is wat je noemt een typische loser: hij zit altijd alleen op zijn kamer te lezen, en met de meisjes wil het ook niet lukken. Ze vinden hem niet aantrekkelijk, hij is bleek en mager. Zijn tweelingbroer heeft nergens last van, want die is gespierd en ziet er goed uit, is sportkampioen van de school en windt ook nog eens alle meisjes om zijn vinger.
Alles verandert wanneer Finbar met zijn familie naar New York verhuist. Daar komt hij erachter dat meisjes maar van één ding houden: vampiers. Finbar weet wat hem te doen staat: doen alsof. En het werkt! De meisjes vallen als een blok voor hem.
Maar hoe lang weet Finbar zijn vampieract vol te houden?

Schrijfster Flynn Meaney studeert poëzie aan Hunter College in New York. Ze had een gesprek met een vriendin die zei: ‘Nu vampiers zo populair zijn, hoeven we niet meer onder de zonnebank.’ Die opmerking zette haar aan tot dit verhaal.

‘Een verhaal dat zo grappig en slim bedacht is dat ik wilde dat ik het zelf verzonnen had.’
jake wizner, auteur van spanking shakespeare en castration celebration

‘Hilarische debuutroman!’
amazon.com

Recensies (1)

Is Bloeddorst het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Bloeddorst