Bloedheet

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Fee Wilkens is eerstejaars student geschiedenis in Leiden. Sinds enkele maanden woont ze, met haar beste vriendin Rox, in het appartement dat haar ouders voor haar hebben gekocht.
Tijdens de voorbereidingen van haar vaders vijftigste verjaardag, doet Fee een schokkende ontdekking die veel vragen bij haar oproept. Wat is er precies gebeurd in het verleden rond het familiebedrijf in Apeldoorn, Spa Resort Het Kristal? Wat staat er in het dagboek van oom Bas, dat hij schreef in de gevangenis? En wat ziet de knappe Joey eigenlijk in Fee?
Dan sterft er een familielid. Dat Fee nieuwsgierig is, komt nu goed van pas. Ze besluit samen met Rox op onderzoek uit te gaan. Ze moet weten wat het sterfgeval heeft te maken heeft met haar verleden.

Annet Hulst, initiatiefnemer van de websites Chicklit.nl en Vrouwenthrillers.nl, debuteerde in maart 2020 met de spannende young adult Privacy Live. Ze woont met haar gezin in haar geboortestad Leiden en werkt als IT Risk Manager in de financiële sector. In haar vrije tijd schrijft ze, leest ze boeken in alle genres en brengt ze met regelmaat een bezoek aan de sauna.
q

Thriller