Privacy Live

Privacy Live

Gelezen 91 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 91 Favoriet 6 Recensies 32
Young adult Artikelen 3 Lijsten 2 Spots 3   Topics 0

In Privacy Live, de nieuwste tv-hit van commerciële zender AirTV, worden Nederlanders stiekem gefilmd waarna hun grootste geheimen openbaar worden gemaakt. Elke week kijkt men massaal naar het programma, nieuwsgierig naar wat anderen verborgen willen houden.
Ook de 17-jarige Jente, vastbesloten om ooit beroemd te worden, is een groot fan van Privacy Live. Haar vriendje Daniël werkt sinds kort als cameraman bij AirTV en zou willen dat Jente wat minder geobsedeerd was.
En dan, op een dag, lijkt Daniël van de aardbodem verdwenen. Is hij boos op Jente? Of heeft hij zo zijn eigen geheimen?

Annet Hulst is de initiatiefnemer van de websites Chicklit.nl en Vrouwenthrillers.nl. Ze is getrouwd, moeder van twee dochters en heeft een leuke baan in de IT. In haar vrije tijd schrijft ze en leest ze boeken in alle genres. Haar favoriete tv-programma is Expeditie Robinson.

Young Adult
Fictie 15+