Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid

VN:

Bloedrode zomer

Gelezen 15 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 5
Thrillers & Spanning   Topics 0

De zomer is net begonnen in Algonquin Bay en de zon staat hoog aan de hemel. De muskieten maken zich klaar voor hun aanval. Ze zijn niet de enigen die bloed ruiken.

Iemand heeft geprobeerd een jonge, roodharige vrouw te vermoorden. Ze is in haar hoofd geschoten, maar de kogel is blijven steken en heeft haar hersenen nauwelijks beschadigd. Alleen haar geheugen is ze kwijt.
Als korte tijd daarna het zwaar verminkte lijk van motorrijder en drugsdealer Wombat Guthrie wordt gevonden, is er geen reden om aan te nemen dat zijn dood iets met de vrouw te maken heeft. Tot detective John Cardinal ontdekt dat de vrouw wat minder onschuldig is dan wordt aangenomen, en dat haar 'teruggevonden' herinneringen niet helemaal stroken met de waarheid.

Literaire thriller
01 juli 2005

1 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi

De moeite waard

door: Ine Jacet 1 like
Het derde boek van de Canadese schrijver Giles Blunt is verschenen. Bloedrode zomer is de titel. Oorspronkelijke titel Black Fly Season. We ontmoeten wederom rechercheur John Cardinal en zijn vrouw Catherine. Lise Delorme is de bekende assistente. Deze keer speelt het verhaal zich af rondom een...

Reacties op: Bloedrode zomer