Boekwinkel De overkant

Boekwinkel De overkant

Rank 734 Gelezen 10 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 14 Favoriet 0 Recensies 0
De serie Boekwinkel De overkant draait om het reilen en zeilen in een kleine eilandboekwinkel. Anouk is na een heftige periode in haar leven naar het eiland gekomen om zichzelf weer te vinden. Met haar ex Robert woonde ze in een enorm pand in het centrum van Utrecht. Hij was strafrechtadvocaat en zij hr-manager, allebei zeer succesvol, maar het bleek dat hij een dubbelleven leidde. Anouk besloot Robert aan de kant te zetten en zegde haar baan op. Ze probeert alles wat er is gebeurd te verwerken en denkt daarbij vaak aan haar overleden moeder. Haar droom is om een boekwinkel te beginnen waar mensen ook gezellig koffie kunnen komen drinken. Ze heeft een pand gekocht en alle plannen liggen klaar, en de openingsdatum nadert met rasse schreden. Zal het haar lukken om alles op tijd af te krijgen? Gelukkig komt er hulp uit onverwachte hoek. Stefan, een weduwnaar uit de buurt met een jonge dochter, zet alles op alles om Anouk te helpen met haar winkel. Heeft Anouk straks niet alleen een nieuwe winkel, maar ook een nieuwe liefde?
Ambo|Anthos
27 september 2019