Bontebrug

Gelezen 36 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 5 Recensies 19
Literatuur & Romans Artikelen 4 Newsroom 1 Lijsten 5 Spots 1   Topics 0   Leesclub
Robert komt uit de Achterhoek - schuurfeesten, brommers, eindeloze luchten. Nu studeert hij aan de kunstacademie onder de hoede van schildergod Josef Swartz. Robert moet kiezen: tussen de populieren van zijn geboortegrond en de lichtjes van de stad; tussen een onbezorgd leven en tomeloze ambitie; tussen een langeafstandsrelatie met de mooie Brona en de minnares van zijn mentor. Bontebrug is een klassieke coming of age-roman, op het papier gesmeten door een geboren schrijver. +

Lebowski
06 april 2016
20 september 2016

Luchtig, rauw en plezant

door: Mads Bruynesteyn

Schilderen, muziek en schrijven; het zijn de drie passies van Jonah Falke (1991). Geboren in Ulft, een plaatsje in de provincie Gelderland, vertrok hij naar Enschede om fine art painting te studeren. Na zijn studie werd hij – hoe kan het ook anders - schilder en speelde hij als frontman in zijn...

Reacties op: Bontebrug