Boodschappen uit de edelsteen wereld

Als we de naam André Molenaar horen dan denken we gelijk aan de door hem ontwikkelde Energetische Edelsteen Therapie en Chakra Numerologie.
Weinigen kennen André Molenaar als mysticus, een man welke achter de dagelijkse waarneming wist te schouwen.
André "sprak" met honderden edel en sierstenen, hij "luisterde" en schreef hun waardevolle boodschappen liefdevol op.
Hij was ervan overtuigd dat iedere steen een boodschap heeft voor de mensheid.
De mens welke, volgens hem, steeds verder verwijderd dreigt te raken van de oerkrachten der natuur, dezelfde natuur welke de mens het leven schonk.
Dit boekje is een neerslag van de communicatie die hij met 60 boodschappers uit de stenenwereld mocht voeren.
Universele lessen uit de kosmos en waardevolle boodschappen voor de zich bewuste mens.

Is Boodschappen uit de edelsteen wereld het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Boodschappen uit de edelsteen wereld