Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 19 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning   Topics 0
Als Caitlin Dern, hoofdinspecteur van de politie in Brighton besluit er een weekje op uit te gaan naar het eiland Wight, raakt zij tijdens een wandeling betrokken bij een bizarre moord.
De recherche op Wight is onderbezet en als blijkt dat de vermoorde persoon uit Brighton komt, biedt Caitlin aan de zaak op zich te nemen. Het betekent een onmiddellijk einde van haar vakantie.
In ruil krijgt ze een vreemde zaak op te lossen, die haar en haar team in de wereld van de vogelarij en de vrijmetselarij brengt. Vreemde rituelen, haat en jaloezie compliceren de weg naar het vinden van de oplossing. Alles blijkt anders te zijn dan verwacht. Even lijkt het een onoplosbare zaak totdat ze met haar team op iets stuiten.
Wederom een spannende psychologische thriller die moeilijk weg te leggen is en je geboeid houdt tot de laatste bladzijde.
Daan Fousert is een actief en gevarieerd schrijver van psychologische romans, historische romans, spirituele roman en psychologische thrillers. Botox is de vierde thriller in een reeks waarin Caitlin Dern de hoofdrol speelt. Zijn kennis en ervaring met mensen weet hij schitterend om te zetten in sprekende personages en mooie dialogen. Daans boeken spelen als een film voor je af, dankzij zijn verbeeldende schrijfstijl. Bovendien is Daan in staat een boek tot het einde spannende te houden. Als je eenmaal in een verhaal begint, kun je haast niet stoppen.
Uitgeverij Elikser B.V.
22 mei 2019

Lezersrecensies (2)

door: Erna van Aalten 1 like
Botox is eigenlijk deel 4 alweer in de Caitlin Dern serie, maar het boek is prima te lezen los van de andere delen. Caitlin Dern is er een weekje tussenuit na een hectische tijd. Even afstand nemen van haar werk, de politie van Brighton, waar ze recent ook hoofdinspecteur is geworden. Op het mooie...

Botox: fijne thriller!

door: Hanneke Tinor-Centi 1 like
Als Caitlin Dern, hoofdinspecteur van de politie in Brighton besluit er een weekje op uit te gaan naar het eiland Wight, wordt, zij tijdens een wandeling, geconfronteerd met een bizarre moordzaak. Caitlin zou Caitlin niet zijn wanneer ze niet direct haar hulp aanbood aan het onderbezette...