BRABANT - Het Brabantse land in limerickverband

Noord-Brabant, de slimste regio ter wereld, met de ?N.B.? van Nergens Beter en de sexy zachte ?G? van goed, goeiedag, gezellig, gemoedelijk, gul, gastvrij en groots. Dáár waar het leven goed is. Allereerst het karakteristieke Brabantse, de eenheid in verscheidenheid. Hierna een reis langs bekende en onbekende steden en dorpen, voorzien van de plaatsnaam, de carnavalsnaam en de gemeentenaam. Tot slot een greep uit het dagelijks leven. Met vierhonderd interessante en vermakelijke limericks, doorspekt met Brabantse voornamen, fraaie illustraties, kennisvragen én de bewerkte songteksten ?Mijn plek? en ?Brabant wat moet ik zonder jou beginnen?? krijg je een schat aan informatie en komt het Brabantse récht bij je binnen. Zéker bij het beluisteren van de vele muziek en zang waarnaar verwezen wordt. Een prachtige ode aan Brabant.

Is BRABANT - Het Brabantse land in limerickverband het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op BRABANT - Het Brabantse land in limerickverband