Kletspraat

Kletspraat, sensatieverhalen, roddel en achterklap. Vertellen en ernaar luisteren. Het zal je zeker niet onbekend voorkomen en wellicht krijg je er meteen bepaalde beelden, geluiden, gedachten en gevoelens bij. En waarschijnlijk met een negatieve lading. Misschien wordt er op dit moment over je geroddeld of roddel jij over iemand anders. Maar dit laatste is natuurlijk niet het geval… Toch?! En je bent al helemaal niet de ‘lopende krant’. Kletsen over ons aller hebben, ons zijn en worden. Over iets wat opvalt, wat niet kan, mag of hoort. Sensatie alom. Het is van alle tijden en het gebeurt wereldwijd, door iedereen, van laag tot hoog. De auteur geeft er een vierhonderdtal voorbeelden van. Pure fictie en fantasie, maar uit het leven gegrepen en alleszins herkenbaar. Originele limericks, doorspekt met humor, afgewisseld met leuke illustraties, garant voor uiteenlopende uitingen van plezier.

Is Kletspraat het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kletspraat