Brainwaves

Inspiratie is een onmisbare factor in ons leven. Een gave van de natuur waarmee we uit de donkere diepten van ons (onder)bewustzijn ideeën kunnen ophijsen, waaruit kunst ontstaat. In Brainwaves! gaat het over popmuziek. Het bedenken van een melodie, thema, tekst. Ik neem je mee in mijn zoektocht naar de inspiratiebronnen van beroemde hits. Ik behandel de ontstaansgeschiedenis van 41 songs; het zijn verhalen waardoor je ze waarschijnlijk nóg mooier gaat vinden. Ik hoop ook dat je door dit boek gaat geloven in jouw eigen creativiteit.

Brainwaves is mijn ode aan de inspiratie!

Hein Bloemink (1961) is journalist, schrijver en presentator. Hij is sinds 1995 uitgever/redacteur van Haren de Krant, schreef meerdere romans en werkt als freelance communicator in de zorg. Hein maakt deel uit van een muziekgenootschap en heeft als hobby pianospelen en drummen.

Is Brainwaves het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Brainwaves